~ Allt mellan himmel & pannkaka ~

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

Måndag

Av Maysan - 27 oktober 2008 10:51

Ja då var det måndag igen. Solen håller på att bryta igenom här. Hoppas att det blir en fin dag och att det ska blåsa lite mindre. Har höstfärgat lite här på min blogg, få se hur länge det varar. Kul att ändra när man har kommit underfund med hur man gör. Önskar alla en bra dag. PS. När jag gick ut för att hämta posten satt denna "skönhet" på väggen och värmde sig.

 
 
lillis

lillis

27 oktober 2008 11:45

Här i Eskilstuna är solen framme men det blåser och är kallt
Ha det gott
kramen

http://danslillis.bloggaggratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

27 oktober 2008 12:04

Hej Maysan.
Va kul att du tiitade in på min blogg. Glad jag blir. Åh, vilken fin blogg du har. Riktigt höstigt och vackert. När hösten är som vackrast ...

Hit kommer jag att återkomma. Har du något emot att jag länkar till dig??
Önskar dig en bra dag ...

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Maysan

Maysan

27 oktober 2008 12:09

Tackar så mycket. Det är Ok, då länkar jag till dig också.

http://maysan.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

27 oktober 2008 13:55

Hej!

Tack för besöket på min blogg. Tyvärr vann du ju inte denna gången men det blir fler tävlingar. Din sida här är jättemysig och jag funderar starkt på att länka till dej, om det går bra för dej förstås.

http://violett.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

27 oktober 2008 17:04

Ja den där som solar sig tycker jag inte så mycket om, men jag ställer mig heller inte o skriker!

Sol o blåst här hos mig i Västerås!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

27 oktober 2008 17:35

USCH det var en "rälig" en...
Ha det gott!!

http://yvonne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maysan - 8 oktober 2009 20:13


Gör som jag. Ge en gåva. Cancer kan drabba vem som helst, när som helst ,ung som gammal. Fick ett brev på posten att det är dags för mammografi. Känns lika nervöst varje gång som man ska dit. Men det är ju tur att det finns och man kan få behandling ...

Av Maysan - 5 oktober 2009 14:46


Detta är våran hovslagare. Detta inslag har visats på TV4Nyheterna Halland nu under förmiddagen. Det är en duktigt och kompetent tjej. Antalet hästar har ökat explosionsartat, och branschen hänger inte med. I hästlänet Halland är det just nu stor bri...

Av Maysan - 23 september 2009 19:25

Jag och Stig (maken) har varit på en gårdsauktion i lördags. Det var en liten gård som heter Jordsbacka som låg i ett mindre samhälle som heter Okome i Hallands län. Det såldes allt från traktorer och gamla handredskap till koppargrytor och textiler ...

Av Maysan - 18 september 2009 17:38


MSN Messenger har utsatts för en ny attack av nätfiske, där cyberkriminella försöker lura användare till att lämna ifrån sig sina inloggningsuppgifter. Ett meddelande skickas runt där man påstår sig kunna visa vilka som har raderat eller blockerat di...

Av Maysan - 15 september 2009 17:15


Hipp Hurra nu har vår lilla Merry klarat sig igenom besiktningen. Känns väldigt bra. Nu får vi köra ett år till.    ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

♥ Gör mig glad, skriv en rad♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards